Retourneren & klachten

Wij zijn pas tevreden als u ook echt tevreden bent. Om deze reden zijn wij daarom ook continu bezig om onze service en producten te verbeteren.

Retourneren

Voor al onze non-food producten heeft u het recht om 14 dagen over uw aankoop na te denken, dit wordt de afkoelingsperiode genoemd. Binnen deze periode kunt u zonder opgaaf van reden het product terugsturen, ingaande de dag van ontvangst van het product. Wanneer u zich bedenkt binnen de afkoelingsperiode ontvangen wij hier graag een melding van, zo weten we dat wij uw bestelling retour kunnen verwachten. De afkoelingsperiode van 14 dagen gaat in op het moment dat u de bestelling heeft geplaatst.

De verzendkosten, retourkosten en de eventuele risico’s die hiermee gepaard gaan, zijn voor uw rekening. Indien de producten niet in de juiste staat worden teruggestuurd kunnen wij het bedrag van de producten niet terugstorten. Dit is van toepassing wanneer:

  • Er gebruik is gemaakt van het product.
  • Wanneer niet alle aangegeven producten teruggestuurd zijn.
  • Als het product beschadigd is.

Wij zullen het bedrag zo snel mogelijk crediteren.

Let op: het recht van retour is niet van toepassing op onze koffie. Deze zijn uitgesloten van retourrecht in de wet koop- op afstand. Natuurlijk kunt u wel de koffie retourneren als er verkeerd of beschadigd is geleverd. Neemt u hiervoor contact met ons op via email en stuur hierbij foto’s mee.

 

Klachten

De Blauwe Boon doet zijn best om de lekkerste koffie te leveren. Toch kunnen er wel eens kleine verschillen bestaande tussen dezelfde bestellingen. Dit kan verklaard worden doordat de Blauwe Boon de koffie handmatig verwerkt en we uitsluitend werken met de laatst beschikbare oogst. Zodoende dat de kwaliteit van oogst tot oogst en van roast tot roast kan afwijken. Ook nadat de koffie verpakt is, zal de smaak nog veranderen. Koffie is een levend product.

Wij vinden het natuurlijk erg vervelend als u onverhoopt toch een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Wij vragen u dan ook vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden. Mochten wij hier onverhoopt meer tijd voor nodig hebben, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

U kunt ons bereiken via onze contactpagina.